سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

نگاه


قوی ترین سلاح آدمای بی اسلحه زبونشونه....

قوی ترین زبون آدمای بی زبون نگاهشونه....

فشار !!!!!

الآن فکر کردم بی مصرف ترین آدم روی زمینم! خیلی وقت بود اینجوری نشده بودم.
 خدا هم گیر داده به من!! این همه آدم رو زمینه. پولدار، ناقص، سیاسی، خلافکار، خوش اخلاق، ورزشکار، احمق،  خسیس، دیونه،بودایی.....

بدیش اینه نمیتونم بریزم بیرون.
خسته ام.

حیف که کامنت ندارم. بهتون احتیاج داشتم.


ولی فردا بهتر میشم. باید فکر کنم. نه به خودم به مسئولیتم. به آینده ....

هیچ چیز خوردم نکرده. اینم نمیتونه چون نمیذارم. یه نفر تو خونه دارم که کمکم میکنه. دوسش دارم. همیشه موقع سختی میفهمم دوسش دارم...
  

عحب روزیه امروز!!



آقا امروز حرف ندارم. یعنی خیلی باحالم!!

راستی آدیاباتیک روش درست کردن کامنت رو تو وبلاگش نوشته ولی باید یه کم بگردین. البته من خودم راستش سفادشو بلد نبیدم

بالا افتادن --> هاله
 هر وقت میرسم به آخر حرفات اولش یادم رفته. اینقدر که اینور اونور میری معمولاْ گم میشی بعد هم میری تو لاک گوه مرغی (Chiken shit style). سعی کن خودتو متمرکز کنی.

Digital Lie --> حمیدو
ماشینتو بفروش موتور بخر 

پاهای کثیف --> مهناز
برو قبلی
و به نگار هم بگو زندگی زیر یه سقف واقعاْ سخته. اونکسی موفق میشه که بتونه خودشو جای طرفش هم بزاره. منظورم از ازدواج یا هم اتاقی نیست.  محیط کار هم شامل میشه. آدم دقت کنه میفهمه یعنی چی...
حالا اون وسط دیگه از یه پرنده کوچیک که تعهد هم نمیفهمه چه توقعی داری؟!!!
در ضمن قرار بود که هر روز بنویسه!! حال نداره چرا قول میده؟

Paradox --> آنیتا
قصه من و Blogsky قصه امیدواری نیست حقیقت وفاداریه. تو نوشته قبلی ام کامل نظرم رو گفتم

مسافر --> یاسی
۱- ایمیلت حاضره
۲- نمیتونم وبلاگتو ببینم شاید مال PersianBlog باشه چون من از خط اختصاصی پارسانلاین استفاده میکنم

پایدار باشید

در ضمن ما تا خواستیم لوگومونو بذاریم آسمون تپید