سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

وبلاگ

مدتی بود نمینوشتم. شاید چند ماه. ولی هیچوقت نتونستم به خودم اجازه بدم وبلاگم رو پاک کنم. حداقل همیشه واسه نوشتن بوده...

وبلاگ یک هویت مجازی به آدم میده که میتونه خود آدم باشه...

یه بزرگی تو همایش پرشین بلاگ خوب گفت که با هویت مجازی میتونی خودتو اصلاح کنی...

 

چطور میتونی پاکش کنی؟؟ اونم به این دلیل!!!!

 

خوش اومدی تازه وارد...

 

پایدار باشید

زندگی یا ؟؟؟؟

Ant

تازگیها فکر میکنم خودمو خیلی به در و دیوار میکوبم. روزام از شبا سبقت میگیره . همینه که همش عقبم!

شاید برای اینه که متمرکز نیستم یا شایدم بد تر از اون هدفم رو گم کردم.

 

آدمی که هدف مشخص داشته باشه خیلی راحت میتونه کارهای غیر قابل تصور بکنه...

 

پایدار باشید 

تولد سیاهِ روشن مبارک...

چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه سال 1382
سلام به همه -------> شروع یک تخلیه فکر
 سلام بر همه پیش و پس کسوتان این خرابات

دیشب یک متن آزمایشی گذاشتم که از BBC اونهم بدون غرض سیاسی انتخاب شد و سر و ته هم نداشت. ببخشید  
از دانیال و سوسک ممنونم که با مراجعشون نشون دادن که باید تو این وادی غریب با نگاه آشنا فکر کنم و بنویسم

سخته ولی میتونم

درضمن  Web Log و سایتم هم  کار آقا حمید Hamido است.(
www.digitallie.com)
ازش ممنونم
از شما هم ممنونم که نظراتتون رو بدون تحریف بهم بگید.