سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

واحد احساس؟!؟!!

واحد احساسات چیه؟
دقیقه، آدم، دونه، همش یا ...؟

چطوری میشه احساسو نشون داد؟
با نگاه، عمل، وقت یا...؟

فکر میکنم نوع طرف مخاطب خیلی مهمه! بعضیا اینقدر تیزن که فقط کافیه یه سرفه بکنی تا بفهمه داری به چی فکر میکنی!! عوضش بعضیا عین گوسفند!!!!! ماشاءالله اگر مستقیم هم بگی بازم نمیفهمن!!!
یه عده ای هستن که کم هم نیستن دائم دارن بخودشون دورغ میگن واسه همین با اینکه میفهمن به زور وانمود میکنن که نمیفهمن یا اونجوریه نه اینجوری!!!

به سن و سال هم ربط داره:
بابا من ۱۰۰۰ تا دوستت دارم...

به نوع ارتباط:
عزیزم به اندازه همهء اقیانوسها میپرستمت...

به سابقه ارتباط:
خیلی اَنی

به فرهنگ:
یه تریلی نووکرتم

به موقعیت/ملیت:
من فیدل رو به اندازه بچم دوست دارم. (فیدل سگشه!!)

به نوع ایجاد ارتباط:
اینقدر ازش بدم میاد که پهن هم بارش نمیکنم

.....

جالبه که هممون از همه این روشها برای بیان احساسات استفاده میکنیم.

میشه یه روش ثابت داشت؟
شاید!