سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

شخصیت یا هویت

یه روز نشسته بودم داشتم با خودم غیبت یه بابایی رو میکردم. گفتم عجب بی شخصیته!! بعد به خودم گفتم این بابا همش میخواد ادای اون چیزی رو در بیاره که نیست پس بی هوتیه.

حالا....

اگه یه ماشین رو در نظر بگیریم که مینی ماینره (قابل توجه بعضیها!!) بعد براش کارت بنز بگیرن. این میشه هویت قلابی! بعد یه مینی مانیر دیگه هم هست که کارت خودش رو داره ولی موتورش بد کار میکنه این میشه شخصیت قلابی.
خوب گفتم؟
آدم اگر بی هویت باشه خیلی بدتر از بی شخصیته برای اینکه فکر میکنم شخصیت آدم در بستر هویت آدم شکل میگیره که اگر ما قبل از هویت به فکر شکل دادن به شخصیت باشیم  چون اندازه قالبش رو نمیدونیم یا تنگ میشه یا گشاد!!!!

در ضمن خوشحالم که هستید (:

پایدار باشید

دشمن آدم خود آدمه (;

سلام
دقت کردید همیشه آدم دنبال دوست میگرده؟ یه عنصری تو زندگی که پیدا کردنش مثل خواستگاری رفتنه !!!!
نکته اینه که دوست چه خوب چه بد آدم رو متحول میکنه و به نظر من ارتقاء میده. (حتی اگر معتاد کنه!)
اما دشمن !!!!!!!!!!!!!!!!!! بودنش خوار و مادر آدمو ..... چرا یه وقتایی از زندگیمون رو صرف شناسایی دشمنا نکنیم؟ فکر نمیکنید شناسایی و کنترل دشمنا از پیدا کردن دوست اثر مهمتری تو زندگیمون داشته باشه؟
اصلاْ بیاین ببینیم دشمن کیه و سر منشاء دشمنی چیه؟

پایدار باشید

دوست یعنی کی؟!! قسمت سوم

سلام برو بچ!!
با همه تفاسیر مختلف از دوستی که سر منشاء عشقه فکر میکنید که اگر کسی رو به عنوان دوست قبول کردید تا کجا باهاش میاین. چه قیمتی براش میذارین و راحت بگم چند میفروشینش؟
یه چیزی رو بگم. موقعی که از آدما متوقع میشیم همه چی یادمون میره. تمام ساعات خوب یا بدی که با دوستمون گذروندیم و این رابطه را ارزشمند کرده رو ایکی ثانیه جیش میکنیم توش و با یک کلمه تمومش میکنیم. تازه اگر به خودمون شک نداشته باشیم این یک کلمه رو به طرف میگیم و گرنه که اونم تو دلمون میگیم.

بابا دوست کم پیدا میشه اگر پیدا کردین دو دستی بچسبیدش!!

پایدار باشید