سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

یکسال نه- بهتره یک عمر و دید!!!

من قسمتی از سرگذشت خیلیام. مثل تو... مثل همه... مهم اینه نقشمون تو سرگذشت آدما چیه!!
شاید من تو زندگی همسرم که میپرستمش و پسرم که امیدم برای زندگیه و دوستام که از جون براشون مایه میزارم خیلی نقش نداشته باشم ولی میتونم بگم اونا سرگذشت من هستن و شاید بهتر بگم سرنوشتمن...
برای همین مواظبشونم...

من اصولاْ کم عکس میگیرم . فکر میکنم خاطره باید تو مغز آدم باشه نه تو آلبوم عکس!!! هاله یکسالش رو تو چند خط نوشت خیلی کامل و عین یک فلش بک همه چیز رو....
جالب اینجا بود که یکسالش با یکسال من خیلی نقاط مشترک داشت.

واما ۲ سال اخیر
اول از همه مطمئن شدم آدم خری هستم...
ولی دوستی با آدمایی رو تجربه کردم که معرفت دارن و میشه روشون حساب کرد. چند تاشون سایبرین مثل:یاسی، نگار، مهناز، آنیتا و ....
همینه یکی به آدم میماله همون موقع میبینی که عوضش چندتا دوست خوب داری!!!(دیدید خرم!)
داتک رو امسال از دست دادم. با اینکه عاشق داتکم ولی ترک کردنش بهم نشون داد که آدم قابلیم...دلم میخواست میرفتم از همشون بخاطر بودنشون تشکر کنم ولی اکثرشون ....
بیخیال...
دلم گرفته بود!!!!!!!
داتکیایی که اینو میخونن مثل حمیدرضا، مازیار، فرناز و مهناز، مهناز و شاید یکی دوتایی که حدس میزدم میان و چیزی نمیگن دلم براتون تنگ شده.

علی آقای غولی صید امساله که خیلی ازم انرژی میگیره ولی جزو معدود کساییه که روش حساب میکنم. امیدوارم موفق شی.

حسین هم که زیگیله ولی واقعاْ دوسش دارم. امیدوارم کارت بگیره!!!


آخه الاغ تا کی میخوای الاغ بمونی اقلاْ یابو شو...
میدونم نمیشم.....


پایدار باشید
عیدتون مبارک

تمنای روح/ جبر محیط

آدم باید برای چیزایی که براش مهمن بجنگه. دو سرش سوده. اگه بردی که یک پیروزی جدیده. اگر هم که باختی میدونی واسه دل خودت بوده. بعد هم آدم بهتره ضرراش دست خودش باشه نه یکی دیگه.
بهترین کسی که میتونه برامون تصمیم بگیره خودمونیم...

فلانی گفت: دلم برات میسوزه!!!
تو میگی : دلت واسه ننت بسوزه. تو مشکلات خودتو دیدی که دلت واسه من میسوزه؟

اون یکی میگه: چقدر بهم میاین!!!
جواب میده: عزیزم نمیخوام باهاش فیلم بازی کنم یارو همش تلنگش در میره.

همسایه دسته دیزی میگه: چقدر کارتو عوض میکنی!!!
من میگم: تا چشت دربیاد. معلومه کونت از ته سوخته.


ولی حیف که این جوابا تو دلامون میمونه و میمونه و میمونه.....


پایدار باشیم و مال دل خودمون

خواب خوش!


من یک نگاهم...
یک نگاه خسته...
خسته از انتظار...

رهایست دیده ام...
چون در خلوت خویش...
با تصویری از سیاهی قعر چشمانت...
بیدار است...

اگر چه خوابم...