سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

تولدم

امسال بهترین تولد زندگیم بود..... 

اینقدر انرژی مثبت گرفتم که تا از ۵ سال پیش تا ۵ سال دیگه رو جواب میده... 

 

خدا رو شکر میکنم... 

 

همه چیز عالیه 

  

حتی امسال روز میلادی با تاریخ ما یه روز پس و پیش شده. واسه همین ۴۸ ساعت دوستام بهم تبریک گفتن خیلی خوش گذشت... 

 

 

 

پایدار باشید 

سیاهٍ روشن

فرهنگ کهن- رهبران کهن

بگذارید هر کسی به آیین خویش باشد
زنان را گرامی بدارید
فرو دستان را دریابید
و هر کسی به تکلم قبیله ی خود سخن بگوید
آدمی تنها در مقام خویش به منزلت خواهد رسید
گسستن زنجیرها آرزوی من است
رهایی بردگان و عزت بزرگان آرزوی من است
شکوه شب و حرمت خورشید را گرامی می دارم
پس تا هست
شب هایتان به شادی و
روزهایتان رازدار رهایی باد
این فرمان من است
این واژه، این وصیت من است
او که آدمی را از ماوای خویش براند
خود نیز از خواب خوش رانده خواهد شد
تا هست
هوادار دانایی و تندرستی باشید
من چنین پنداشته
چنین گفته
چنین خواسته ام
(بخشی از منشور پارسوماش به جا مانده از کوروش هخامنشی