سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

همیشه باید واسه عنوان فکر کنم. به نظرم اضافست!!!!

من آدمی هستم که چون خیلی مثبت اندیشم راحت اطمینان می کنم بنابراین دست به ریسکم خیلی خوبه. جالب اینجاست با اینکه چند دفعه بد جور ضربه خوردم هنوزم این کارو میکنم هیچ وقت هم پشیمون نشدم.
و اما دلیلش:
من از همه تجاربم چه خوب چه بد  استفاده مثبت میکنم و چون بدلیل مثبتی ریسک میکنم پشیمون نمیشم.

همه اینا رو گفتم که بگم بازم این کارو کردم. عجب .....ی هستم من. 

برام دعا کنین
نظرات 2 + ارسال نظر
ياسی یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:07 ب.ظ

من دعا ميکنم . . .

[ بدون نام ] دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:11 ق.ظ

آخ آخ کامنت گذاشتم ضاااااااااااااااااااااایع !!!!‌:)))) شانس آوردم آقا پویا مرحمت کرده و آنرا حذف کردند :))) .... حالا دیگه نمیتونم کامنت بزارم !!!:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد