سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

هدف!

سلام بر بازیکنان بازی زندگی بخصوص بدل کاران عزیز!
 مرتضی تو وبلاگش راجع به هدف خوب نوشته دوستاش هم نظرات خوبی دادند یک سری بزنید.
این نظر من راجع به هدف بود که عیناْ برای دوستانی که حال ندارند تشریف ببرن اونجا نقل میکنم:
 هدف یک شعاره. خیلی وقتها عمل میشه بیشتر وقتها هم فراموش میشه. شاید دلیلش اینه که بجای اینکه هدف ریشه ای باشه و اساسی، کوچیکه و مقطعی.
منظورم اینه که بله باید هدف داشت ولی هدف هم باید در اندازه و کشش آدم باشه تا بشه بهش رسید.

نظر شما چیه؟

درخصوص سرقت مطلب آقا مرتضی هم یک جمله از کتاب تاثیر شخصی. هنر ارتباط خوب نوشته مایکل شی مینوسیم :

من در سرقت کلمات افراد دیگر هیچ تردیدی به خود راه نمیدهم، چرا که از شناخت و جلوهء بیشتر بهره میبرند.
نظرات 4 + ارسال نظر
کتی دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:28 ب.ظ

خوب نظر من اینه که هدف داشتن خوبه و اصلا لازمه (شاید!) اما (امان از دست این اما) یک: هدف نباید رو سنگ نوشته شده باشه، باید بشه با آدم تغییرش داد. دو: هدف باید بزرگ باشه تا آدمو ببره بالا و تازه بشه اقلا یک ذره اش رو رسوند به جایی

یاسی دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:11 ب.ظ

:)

مرتضی پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:56 ب.ظ http://raavi.blogsky.com

همه دیدنش جز خودم

‌باران پائیز شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:21 ق.ظ http://bargbaar.persianblog.com

دوست خوبم سلام . از اینکه به کلبه ما سر زدی متشکرم . درمورد نظرت نسبت به تجربیات دیگران ممنونم . ولی این تجربه ای که من ازش یاد کردم ورای از تجربیات مادی آدمای زمینی بود . اما با تو هم عقیده ام . بدون تجربیات دیگران ما مدام در حال سقوطیم .... پاینده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد