سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

راه !

سلام راستش طاقت نیاوردم ۲۴ ساعت دیگه صبر کنم.

با مثبت اندیشی و صبر میشه همه چیز رو مطابق میل متحول کرد. بی گدار به آب زدن بجای تقویت اندیشه و انتقام بجای بازسازی اندیشه مخالفان نتیجه ای  بجز اضمحلال و تحلیل قوا نداره ...
و اما رهبری و هدایت چیزی نیست که آدم انتظار داشته باشه با شعار سبز بشه. یک گروه باید اهداف رو مدون کنن و یک نفر به نحو احسن اجراش کنه. درست مثل شرکت که یک هیئت مدیره داره که اهدافشون رو مدیر عامل به عمل میرسونه. اینجوری اگر رهبر گروه به هر دلیلی کارش رو نتونه ادامه بده یکی دیگه وارد عمل میشه و ......

در خصوص عملکرد مردم هم باید بگم آرامش و عدم انجام حرکتی که به آن اغتشاش نسبت داده بشه و حفظ حرمت اطرافیان حتی اگر برای تحریک شما اعمالی که بارها دیده شده از طرف آنها صورت بگیرد، در هیچ قانونی ممنوع نیست.
کشف حجاب، رقص وسط خیابان و ایجاد اجتماعات بی هدفِ گروهی که سبب جلب توجه شود فقط برای به مسخره کشیدن میلیونها ایرانی در سرتاسر دنیا دستاویز ایجاد مینماید. به عنوان مدرک هم برنامه دیشب و اون برنامه کنفرانس برلن تلویزیون تحمیلی نمونه اشه. 

سخن کوتاه و به دوستانی هم که به اینترنت دسترسی ندارند یادآوری کنید که ۱۸ تیر روز گردش خانوادگی است و اعلام اینکه ما خسته شدیم فقط همین. به آدما باید فرصت تلافی داد.
این یک روش تعریف شده بنام موازنه منفی است که زمان میبره ولی هم ریشه ای است و هم خرابی نداره.

پاینده باشید و ایرانی


 
نظرات 6 + ارسال نظر
آنیتا دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:53 ق.ظ http://paradox.blogsky.com

درود عزیز
من هم همین ها رو می گم !!
آگاهی و بینش درست یعنی خودش یه رویکرد که هدف رو با برنامه می کنه و قابل دسترسی و با کمترین میزان خسارت!!!

اگه مردم به کمی دورتر بیندیشند و به فکر یه گروه زبده باشن برای راهبریه این حرکات و به قول تو بی گدار به آب نزنن و دچار احساسات نشن و کمی هم صبر داشته باشن... و نیز به ایده های هم احترام بذارن ...درست می شه!!!
اما کارت عالیه...
من که چندین ساعته نشستم جلوی این مانیتور و هی میرم به این وبلاگ و اون وبلاگ بلکه چند نفر بیشتر رو از این طریق بکشونم به این خط فکری!!!
تا بعد...
جاری باشید.

هاله دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:00 ب.ظ http://haleh.blogsky.com

تورج رامان کیه ؟!

حمیدرزا دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:14 ب.ظ http://hamido.blogsky.com

راستشو بگم ؟
۱)مطلبت طولانی بود منم تا سر سبزه بیشتر نخوندم
۲)اصلا از این جور مطالب سر در نمیارم
۳)ایرادی داره تو هر ۲-۳ تا پستت یه سایت هم معرفی کنی؟

دلگرفته سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:27 ب.ظ http://delgerefteh.blogsky.com

salam jaleb bod esme webloget ham kheili jalebekheili movafagh bashi

قلم شکسته چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:31 ق.ظ http://kaghazebikhat.persianblog.com

پیروز باشی جوان و سربلند.........من هم سوالی داشتم اگر قابل دونستید سری به ما بزنید خوشحال میشم..........شادباشید.

محسن حسینی دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:34 ق.ظ http://pooy.blogsky.com/?page=2

سلام من محسن حسینی هستم که از ایران با شما تماس
میگیرم ....... من فامیل بسیار دور شما هستم.
من در رشته و مهندسی صنایع دردانشگاه علوم فنون بابل درس میخوانم .من شاگرد اول دانشگاه هستم ..من دوست
دارم برای ادامه تحصیل به خارج کشور از جمله امریکا بیایم.
همیشه عاشق باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد