سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

دوست یعنی کی؟!! قسمت اول

تا حالا فکر کردین کی دوستتونه؟
یه وقتهایی کسایی که دوستتونن آزردتون میکنن. مثلاْ یه چیزی میگن که تا فی خالدونتون میسوزه یا یهو با یکی از دوستای مشترکتون خیلی قاطی میشه یا.....
فکر کردین که حقتون تو دوستی با آدما چقدره؟ یا آیا همون اندازه که از دوستتون توقع دارین اجازه متوقع بودن اونو بهش میدین. از همه مهمتر هیچوقت فکر کردین که اگر جای اون آدم بودین چیکار میکردین؟ این آخری رو مطمئن باشین که کاری که خودتون تو اون موقعیت انجام میدادین بدتر بود.....   نه؟
اینا رو گفتم که بگم نسبت به آدما چه دوست چه دشمن باید راحت فکر کرد و سخت نگرفت. حق آدما رو از دنیا ما تعریف نمیکنیم ولی حق خودمونو میتونیم بگیم چیه. یه کم توقعمون کم تر از آرزوهامون بشه همه چی درست میشه.

پایدار باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
ماه مهر یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:51 ب.ظ http://mahemehr.blogsky.com

سلام...
منم موافقم..
توی دوستی نباید متوقع بود..

ساناز یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام... منم موافقم
اگه همه اینو درک میکردند چه خوب می شد!!!!!!!!!!!!

هاله یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:14 ب.ظ http://haleh.blogsky.com

سلام.... دوست من اون شخصیتسه که وقتی باهاشم...یا حتی با فکر کردن درموردش یه حس اطمینان و آرامش بهم دست میده...کسی که میدونم همیشه هست ... و این احساس خیلی خوبیه...تو دوستیام به دو چیز خیلی اهمیت میدم...اول عاقل بودن اون دوست که از هر چیزی مهمتره...عاقل باشه و فهمیده . دوم اینکه خوب احساس کنه بدون اینکه نیازی باشه همه چیز رو براش توضیح داد ! یکی از اونا فکر کنم همین سانازه که این بالا کامنت گذاشته....فکر کنم این ساناز همون سانازه عاقل و فهمیده اس ...الان دوره ای از زندگیم رو دارم میگذرونم که ارزش دوستیام رو حس میکنم..اما نمیدونم باید براشون چیکار کنم ؟!؟!؟؟!

یاسی یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:28 ب.ظ

دوست یعنی کسی که بخواد تو خودت باشی . . .

حسین دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:34 ق.ظ

بهترین دوست کیست؟
جواب:کتاب ((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد