سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

مایکل جکسون

امروز داشتم فکر میکردم این سیاهِ روشن همون مایکل جکسون معروفه!!!

تا هفته دیگه خیلی سرم شلوغه به قول پاهای کثیف (مهناز) دارم پوست میندازم. خدا به داد برسه...



بالا افتادن
--> هاله
نمیدونم چرا ولی منم از صبح ساعت ۶ پاشدم و احساس میکنم میتونم لی لی تا شاه عبدالعظیم برم!!!
ولی اولین روز از باقی زندگیم نیست چون چند تا کار نصفه دارم!!!

Digital Lie --> حمیدو
بعد بگو چرا نمی آی... مرد!!

پاهای کثیف --> مهناز
من دقیقاْ درکت میکنم... در ضمن اگر تلفنتو داشتم حتماْ زنگ میزدم و میگفتم:
                                                                                     حالت چطوره؟

 آهان یه چیز دیگه اینکه اگر فکر کنی همه کارهایی که میکنی درسته اولاْ قبل از کارات بیشتر فکر میکنی بعد هم کمتر از کارات پشیمون میشی..

Paradox --> آنیتا
این هم یک تجربه جدیده. مهم اینه آدم فقدان چیزهایی رو که بهش عادت کرده رو چطوری رد کنه...

آرامش --> ؟
ببین کامنت من رو که تو سایت خودم بخون باقی رو نمیدونم!!!!!


مسافر --> یاسی
نمیدونم این یاسی خودمونه یا نه ولی این چی بود ؟

از بقیه معذرت میخوام ولی این بچه ها رو میدونم میان اینجا

پایدار باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد