سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

بی خیال کامنت؟

اینقدر این کامنت مهمه؟ تقریباْ همه کم کارند!! اونهایی هم که مینویسند باز تقریباْ همشون بی تفاوت مینویسند.
آقا چرا سر تکون میدی؟ نوشته های خودتو با دو هفته پیش مقایسه کن اونوقت ....

من که کار خودمو میکنم. مهم اینه که مشکلم رو با این مرداب دیجیتالی حل کردم!!

Digital Lie
--> حمیدو
بعد بگو چرا نمی آی... مرد!!

پاهای کثیف --> مهناز
من دقیقاْ درکت میکنم... در ضمن اگر تلفنتو داشتم حتماْ زنگ میزدم و میگفتم:
                                                                                     حالت چطوره؟

 آهان یه چیز دیگه اینکه اگر فکر کنی همه کارهایی که میکنی درسته اولاْ قبل از کارات بیشتر فکر میکنی بعد هم کمتر از کارات پشیمون میشی..

Paradox --> آنیتا
میدونی چه نگاه تیزبینی میخواد که روشنی خانهء سیاه فروغ رو ببینی؟ همه نتونستن ببینن!
 مرسی

آرامش --> ؟
خیلی خوب بود . داشتم فکر میکردم جای پای خدا همه جا هست. مشکل ما اینه که هروقت مشکل داریم دنبالش میگردیم.


پایدار باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد