سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

مارمولک ها!!!

Marmoolak movie

عکس از www.30nema.com


این چیزی بود که راجع به فیلم مارمولک واسه هاله نوشتم:

این فیلمارو میگن سوپاپ جامعه! مردم میرن میبینن تو سینما سوت میزنن و تو دلشون میگن آخییییییش!! دلم خنک شد. بعد از سینما میان بیرون و سبکبال برمیگردن تو جامعه که یک کلاه گشادتر ۵۰ ساله سرشون بزارن..
جالب تبلیغات حکومته!!! تو هر شهری که واسه نمایش فیلم مشکل ایجاد میکنن فروشش تو شهرای دیگه ۱۰-۲۰٪ بالاتر میره. ببینین چند تا سینما دارن این فیلم مردمی!!! رو نشون میدن...
بیوگرافی آقای کمال تبریزی رو که ببینین میفهمید که اینم یه بازی دیگه است!! از توقیف نمایشی نمایش فیلم در شب عید تا.....

البته یه عده ای هم مثل آقا حمیدرضا که معلوم نیست واسه چی میرن سینما!! اینو میگن:

با سیاه روشن و مجید مخالفم ماها عادت کردیم که هر چیزیرو به یه چیز دیگه ربطش بدیم اگه ربط هم داشته باشه خوب به ماربطی نداره چون همونجوری شده که اونا میخواستن . کار ما شده نشستن و قضیه رو وارسی کردن. وارسی کردنی که هیچ نتیجه‌ای نداره. منم این فیلم و دیدم ولی اصلا دلم خنک نشد فحش هم ندادم فقط یه فیلم دیدم . همین. اصلا ماها همه ایرادگیر شدیم دوست داریم هی کارای همرو ببریم زیر زره بین که از توش یه سوراخ گیر بیاریم دهن طرفو سرویس کنیم. هممون هم عصبی شدیم .


پایدار باشید
نظرات 9 + ارسال نظر
احمد شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:02 ب.ظ http://neghab.blogsky.com

سلام
با هات موافقم.اینم یه بازی دیگه...اخرین تیرهای ترکش

:) یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:18 ق.ظ

چرا این لینکها باز آبی شدند ! چرا حرفهای گنده گنده میزنی ! برو به کارت برس ٬ برو حالتو بکن ...

مهناز یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:31 ق.ظ http://memahnaz.persianblog.com

من که فیلم مارمولکو ندیدم ولی با شما موافقم

کمال تبریزی یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام
میشه لطفا یه لینک هم به بیوگرافی من بزارین که مردم روشن شن؟
مرسی

احمد یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ب.ظ http://neghab.blogsky.com

سلام
ممنون که سرزدی و لطف کردی و نظر دادی.ما رو شرمنده کردین.
اما بی معرفت نگفتی تلنگره بهت خورد یا نه؟
من منتظرم...

حمیدرضا یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.digitallie.com

اولا که نوشته‌هات فوق‌الهاده هستن و با قلمت جادو میکنی دوما میرم سینما که حالا کنم نه اینکه تا ۲-۳ هفته بعدشم همش حرص بخورم و هرجا نشستم بگم دیدی این بی پدر مادرا چه فیلمی ساختن. البته بحث بی فایدس به ۲ دلیل : ۱) هرکسی عقیده خودشو داره ۲) این یکی رو تلفنی بهت میگم.
پایدار تر باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:07 ب.ظ

ببین پویا جان، چرا رنگ سیاه رو برای وبلاگت انتخاب کردی. آدم دلش میگیره. میدونی رنگ روشن خیلی بهتره. نظر تو چیه؟ ببین وبلاگ باید قشنگ باشه. من واسه خودت میگم حالا خودت میدونی.

هاله-بالاافتادن سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:29 ق.ظ http://haleh.blogsky.com

سلام......
من در باره فیلم مارمولک فکر کردم..و مقایسش کردم با فیلم لیلی با من است ...بحث اینجاست که این شخصیت های فیلمهای تبریزی همه به اشتباه وارد راهی میشن که خودشون نخواستن..به نوعی دست تقدیر یا قضا اونها رو به اونجا میبره !! نمی دونم هدف چیه...ولی شاید علت این باشه که اون شخص نمونه ای باشه از هزاران نفر از اون قشر که ممکنه بر حسب جبر در اون موقعیت قرار گرفته باشن بدون هر گونه اعتقادی !!شما چی فکر میکنید ؟؟

کولی گل فروش سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:06 ب.ظ

منم این فیلمو ندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد