سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

فروش شعور یا الویت بندی مناسب!

حدود ۲۰ روزه که به دلیل عدم وجود امکانات (یا شاید وجود امکانات اضافی!!!!) حتی ایمیلم رو هم با دیوثی چک میکنم یعنی فقط مهمهاشو اونم با تلفن فرستنده ایمیل و قبول فحشای ناموسی و غیر ناموسی.

خیلیا برام یه چیزای بدبد نوشتن(توسط کامنت و ایمیلهای محبت آمیز) که نشون میده باید خیلی بهشون اهمیت بدم و واقعاْ هم دوسشون دارم و بهشون احترام میذارم ولی من حتی واسه عرض پوزش یه آدرس الکی هم ازبعضیاشون شون ندارم (آخه بدون آدرس فحش میدن!!!!)

هر کس مشکلات خودشو داره که خوش شانساش کسایی رو دارن که کمکشون کنه.

پوزش از همه و خواهش میکنم تحملم کنین.
از همه میخوام برام دعا کنین چون دارم بدجوری پوست میندازم و ریسک بزرگی رو شروع کردم که بزودی جواب میده. دلم میخواد موفق بشم چون دیگه حال ندارم از اول شروع کنم!!!!
( زِر میزنم بازم از اول شروع میکنم برای ....)

دوستتون
پویا

نظرات 8 + ارسال نظر
پشه سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:02 ب.ظ

GOOD LUCK BUDDY

:) سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:34 ب.ظ

آقا موفق باشی ، کمک از دست ما بر می آمد بگو، قرار بود بعد مسافرت خارجه کمی ما رو تحویل بگیرید ....

منم چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:26 ق.ظ

اها از اوون نظر....

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:26 ب.ظ

مازیار چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:38 ب.ظ http://maziyarius.persianblog.com

سلام پویا
امیدوارم که توی اینکارت هم موفق باشی ....
پاینده باشی

:) جمعه 1 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:44 ب.ظ

توانایی از اول شروع کردن خیلی خوبه ولی دیگه نباید آدم همیشه راه به راه از اول شروع کنه نه ؟

مرغ شنبه 2 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:53 ب.ظ

اول از همه اینکه : خودتون از ما جدا کردین واسه ما قیافه هم که میگیرین!تحویل که نمیگیرین!هر چی که دلت میخواهد به ما میگی! تو جلسه تیکه بار ما میکنی............باز هم بگم؟؟؟؟؟
تازه با همه اینها اینجانب باز هم بدهکارم. این دیگه خیلی جالب.با همه اینها میدونین که خیلی بهتون احترام میگذارم. ما دوستتون داریم.خودتونو از ما جدا نکنید . از من یکی هیچ وقت جدا نشوید. کمکی خواستید رو من حساب کنید.(IQU)

۱- من قیافم خشنه وگرنه پشت ستاره حلبیم قلبی از طلا دارم
۲-تو جلسه آدم همه چی میگه. حتماْ یه چیزی هست که به خودت میگیری
۳- اگر احترام میزاری برای اینه که خانومی. به من ربط نداره.
۴-بله بدهکاری. برات قسط میبندم. اینجوری برای روابط آتی بهتره
۵- مگه من خرم که از تو خوشگله جدا شم...
۶- دردت کافی شاپه. درستت میکنم!!
۷- مرسی

پویا پیر پکاجکی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:30 ق.ظ

من پویا قادصی متولد ۱۳۴۶ که کارم از ایران رایانه شروع شده وبه ناکجا اباد در حال سفرم همین جا اعتراف میکنم که برای پیدا کردن وجهه خیالی تصمیم گرفتم که خودم کامنت بزارمو بعد خودم هم یه پاسخ دندانشکن زیرش بنویسم که اره بابا ملت ما هم جلسه و این حرفا مشغول و این حرفا ....کلی سوکسه و بازم از این حرفا ....و این هم از همین نوع ارتباطات خیالی که شرحش رفت بود ...ولی خدا وکیلی فک نمیکردم با یه سرفه مطلبو بگیرینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد