سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

سیاه ِ روشن

نگاهی روشن به تاریکی

وبلاگ

مدتی بود نمینوشتم. شاید چند ماه. ولی هیچوقت نتونستم به خودم اجازه بدم وبلاگم رو پاک کنم. حداقل همیشه واسه نوشتن بوده...

وبلاگ یک هویت مجازی به آدم میده که میتونه خود آدم باشه...

یه بزرگی تو همایش پرشین بلاگ خوب گفت که با هویت مجازی میتونی خودتو اصلاح کنی...

 

چطور میتونی پاکش کنی؟؟ اونم به این دلیل!!!!

 

خوش اومدی تازه وارد...

 

پایدار باشید

نظرات 8 + ارسال نظر
بالاافتادن شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:41 ق.ظ http://haleh.blogsky.com

این تازه وارد کیه؟

گمنام شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ق.ظ

من به راحتی این کار و کردم چون که هویت مجازی مو نمی خواستم یه دفه به خودم اومدم و خیلی حس بدی داشتم

[ بدون نام ] یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ

تازه واردو معرفی نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟

سایه دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ق.ظ

یه روز یکی خواست یکیو فراموش کنه
ولی چون آدمای خوبو نمیشه هیچ وقت فراموش کرد
باید یجوری خرابش می‌کرد.
یه روز یکی خواست یکیو داشته باشه
اما چون نتونست، چون نیتش پاک نبود گفت:
نیت مهم نیس، عمل مهمه
یه روز یکی دلش واسه یکی تنگ شد
ولی چون قبلا با اون آدم روراس نبود
تصمیم گرفت که اون آدم دیگه تو ذهنش آدم خوبی نباشه
یه روز یکی درد داشت و غصه
و فکر میکرد اگه با دیگرونم همونطوری رفتار کنه که آدم بدای زندگیش باهاش کردن
حتما حالش خوب میشه.
یه روز یه جای این دنیای کوچیک
یه آدم کوچیک
واسه یه آدم کوچیک دیگه
دروغای بزرگ گفت
و فکر کرد این یعنی عشق

((سر بلند باشی آدم بی سر))

مهناز چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:51 ب.ظ

خوش اومدی تازه وارد...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یاسی دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:02 ب.ظ

خواص دیگه هم داره این وبلاگ :)

Baran سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.behindblueeyes.persianblog.com/

چه خوب که دوباره می نویسین..:)

نمی دونم تیکه انداختی یا چی؟!! با این حال ممنونم...

Baran یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.behindblueeyes.persianblog.com/

تیکه..؟ نه من همچین جسارتی نمی کنم!

آخه خیلی وقت بود ننوشته بودم... مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد